Aktiviteter i projektet
Här kan du ta del av de aktiviteter som hittills har gjorts och planeras att genomföras i platsvarumärkesarbetet.
Januari
Planering - organisation
Genomgång av befintliga rapporter och undersökningar för att göra en nulägesanalys
Februari
Förberedelser inför undersökningar
Mars
Pressmeddelande Platsvarumärket ska stärka bilden av Lidköping (notified.com) Länk till annan webbplats.
April
Lokal attitydundersökning
Nationell attitydundersökning
26 april projektpresentation för Kommunstyrelsens arbetsutskott (KSAU)
Maj
11 maj projektpresentation för VD-gruppen för de kommunala bolagen
16-17 maj Vad är Lidköping för dig? - Fokusgrupper med deltagare från förenings- och näringsliv
23 maj introduktion platsutvecklare - kommunala tjänstepersoner
Juni
2 juni föreläsning och workshop för platsutvecklare. Tema: platsutveckling med koppling till platsvarumärke.
Juli-Augusti
Vecka 31-33 feriearbetare arbetade med det unga perspektivet kring platsvarumärke och platsutveckling.
29 augusti digital återkoppling till förenings- och näringsliv.
Kommande aktiviteter
12 september uppstart för referensgrupp.
13 september workshop del 2 för platsutvecklare.
13-14 september nätverksträff i Lidköping för svenska platsmarknadsförare.
Workshop för fastighetsägare.
Publicerad:
Senast uppdaterad: