Lättläst bokcafé

Nu är lättläst bokcafè tillbaka på Lidköpings stadsbibliotet

Datum: Lördagar

Lördag 9 mars

Ingrid Jonsson läser ur Martin Palmqvists roliga bok Prästen med grönt hår. Medtag eget fika eller köp något gott på närliggande café.

Lördag 25 maj

Lördag 14 september

Lördag 19 oktober

Tid: Klockan 11:00-12:30

Plats: Lidköpings stadsbibliotek, Stenportsgatan 11, 531 30 Lidköping

Anmälan: Ingen anmälan krävs

Arrangörer: Lidköpings kommun i samverkan med Lidköpings Bibliotek, I samarbete med Studieförbundet vuxenskolan

VÄLKOMNA

Hjälpte informationen på den här sidan dig?

Tack för ditt svar!

Hur nöjd är du med sidans innehåll?



Hur nöjd är du med sidans innehåll?

Din kommentar blir en allmän handling och kan komma att läsas av andra. Undvik att skicka in känsliga personuppgifter. Vi hanterar alla eventuella personuppgifter enligt GDPR.

Observera att vi inte besvarar frågor om kommunens verksamheter denna väg. Här tar vi endast emot synpunkter på aktuell webbsida du besöker. Frågor om våra verksamheter hänvisas till vår e-tjänst Tyck till om kommunen.

Tack för ditt svar!

Hur nöjd är du med sidans innehåll?






Kan du utveckla ditt svar lite mer?

Vi vill gärna att du förklarar vad du saknar eller vad som inte stämmer för att vi skall kunna blir bättre på att ge dig korrekt information. Din kommentar blir en allmän handling och kan komma att läsas av andra. Undvik att skicka in känsliga personuppgifter. Vi hanterar alla eventuella personuppgifter enligt GDPR.

Observera att vi inte besvarar frågor om kommunens verksamheter denna väg. Här tar vi endast emot synpunkter på aktuell webbsida du besöker. Frågor om våra verksamheter hänvisas till vår e-tjänst Tyck till om kommunen.

Får vi kontakta dig (frivilligt)?

Skriv in den e-postadress vi kan nå dig på. Vi kontaktar dig enbart om vi behöver ställa kompletterande frågor rörande din feedback ovan.

Har du synpunkter på service och tjänster?

Läs om hur du lämnar synpunkter på kommunens service och tjänster.

Informationen skickas...

Tack för att du hjälper oss att göra kommunens webbplats bättre!

Publicerad:

Senast uppdaterad:

Sidansvarig: bildning@lidkoping.se